In 2016 hebben we de kleuterschool met consultatiebureaufunctie door middel van donaties mogen bouwen.

De kleuterschool wordt nu voor het consultatie-bureau voor moeder & kindzorg en ouderen en voor peuteronderwijs gebruikt.

De bijdrage vanuit de bevolking was het beschikbaar stellen van een stuk land.

Het personeel & meetapparatuur valt onder de verantwoordelijkheid van de gezondheids- & onderwijsdienst.

Er zijn in 2017 speeltoestellen bijgekomen, vervaardigd door de ouders.

In 2018 hebben we een kleine bibliotheek bijgebouwd, waar ook culturele activiteiten plaats vinden.

Wat nog aandacht behoeft is het schoolplein. In de droge tijd is het stoffig en in de regentijd blubberig,

er kan eigenlijk nooit optimaal gebruik van gemaakt worden.

Kostenbegroting : 4 445 euro

Aan donaties binnen gekomen : 5 500 euro

In november 2021 konden we aan de slag, middels giften van Stichting KOOK en Stichting Vincentrum.

UITVOERING : WE HEBBEN UITEINDELIJK NIET ALLEEN HET SCHOOLPLEIN, MAAR DE GEHELE LOCATIE AAN KUNNEN PAKKEN. ER IS EEN PLEIN VOOR DE SCHOOL EN VOOR DE BIBLIOTHEEK / CULTURELE CENTRUM GEMAAKT. TEVENS EEN VERBINDINGSPAD TUSSEN DE BEIDE PLEINEN EN EEN TRAP.