We hebben een goede tweedehands Kijiang Inova Type G uit 2008 met slechts 19 000 kilometers op de teller kunnen overnemen van een Chinese Zakenman uit Bajawa / Flores, hierdoor hoefden we de auto niet op Java / Bali aan te schaffen, hetgeen enorm in de aanschafkosten scheelde.

Uiteindelijke prijs : 11 676 euro !

Met dank aan Rogier & Anneke, Roel, Gert , Stichting Harapan, Firma Frans Muller Benelux, Henny,Jef, De Kring Reeuwijk, ReCycle Westland, Stichting Johanna Donk-Grote, De Groene Ezel, Stichting Trein , Share4More en het Moekefonds.

Projectbeschrijving :
Stichting Karunia is in drie jaar uitgegroeid tot een betekenisvolle en gewaardeerde organisatie in haar werkgebied op Flores en Sumba / Indonesië.

In het begin van het bestaan van Stichting Karunia waren onze projecten per brommer / openbaar vervoer te bereiken.
Echter de Malariaprojecten komen steeds verder weg te liggen en de wegen daar naar toe
zijn slecht begaanbaar, het reizen op een brommer / openbaar vervoer is bijna onhaalbaar geworden.

Het is onmogelijk geworden om de klamboes achter op een motor daar naar toe te brengen.
Klamboes kunnen niet ter plekke aangeschaft worden dus transport / vervoer
is erg belangrijk om de klamboes in de kampong te krijgen.

Ons werkgebied op het eiland Flores :
De districten Manggarai / Oost Manggarai / Ngada en Nagekeo.
Vanuit Wae Lengga, waar Yayasan Karunia Flores nu gevestigd is,
is het naar de volgende plaatsen :
Ruteng : 2 ½ uur rijden / Bajawa : 1 ½ uur rijden / Mbay : 5 uur rijden /
Riung : 6 uur rijden / Pota : 7 uur rijden.

Maak jouw eigen website met JouwWeb