ACHTERGROND :

Stichting Karunia is in 14 jaar uitgegroeid tot een betekenisvolle en gewaardeerde organisatie in haar werkgebied op de eilanden Flores en Sumba in Indonesië. Echter, er komen steeds meer hulpvragen vanuit de afgelegen en moeilijk begaanbare (berg)gebieden, die met de huidige auto van onze zusterstichting niet te bezoeken zijn.

Aangezien wij een non profit organisatie zijn, beschikken wij niet over een “winst uit de onderneming”, waardoor de aanschaf van zo’n auto moeilijk wordt. Daarom willen wij vragen of u onze Stichting / Yayasan Karunia Flores wilt ondersteunen, zodat ze ook de moeilijk begaanbare wegen kunnen gaan berijden, om projecten op Gezondheids-, Onderwijs-, Water – en Sanitatiegebied ook in deze gebieden op te starten en uit te voeren.

DIT PROJECT KOMT DUS AAN MEERDERE DOELGROEPEN & PROJECTEN TEN GOEDE !

KOSTENBEGROTING : 32 000 euro

N.B : De huidige stichtingsauto zal verkocht worden, om de bijkomende ~ en onderhoudskosten in de toekomst te financieren.

N.B : Onze zusterstichting Yayasan Karunia Flores is gevestigd in Waelengga, Oost Manggarai op Flores. Zeven kilometer van de havenplaats Aimere. Er is een veerbootverbinding tussen de havenplaatsen Aimere op Flores en Waingapu op Sumba, zodat de auto zowel op Flores als op Sumba ingezet kan worden.