Sinds onze oprichting in Januari 2009 wordt er elke maand 1 euro van de adoptiegelden in een zgn noodpot bewaard. Deze noodpot is bedoelt voor incidentele, extra hulp aan onze adoptiekinderen.

Oogoperatie voor Angela :

Angela is een meisje van 4 jaar. Ze woont in kampong Lawir, Rengkom in Oost Manggarai op Flores.
Angela heeft een tumor aan haar oog.
Haar vader ging met haar naar het ziekenhuis St Rafael in Cancar, echter daar kon ze niet geholpen worden.

Ook elders op Flores kon ze niet terecht voor een oogoperatie, omdat de kennis, kunde & faciliteiten niet aanwezig zijn.

Op Bali in het ziekenhuis Sanglah kan ze wel geholpen worden.

Stichting Ayo Indonesia in Ruteng heeft het initiatief genomen om aandacht te vragen voor Angela.
Dit resulteerde in de volgende acties :
a. Stichting Ayo Indonesia betaalde de vliegtickets.
b. Stichting Bunga Bali zorgde voor de opvang & begeleiding van vader en dochter.
c. Stichting Karunia betaalde - uit de noodpot - 300 euro voor het verblijf op Bali.

Angela is niet rechtstreeks een adoptiekind van onze stichting, maar haar situatie was zo kritiek,

dat we besloten hebben om de noodpot aan haar te besteden.
( Stand noodpot op moment van gift : 321 euro )

Op 30 Mei 2013 zijn vader & dochter naar Bali gevlogen.
Inmiddels heeft de intake & hebben de onderzoeken plaatsgevonden.

Angela heeft een Chemokuur moeten ondergaan, in Juli 2014 kon ze weer naar huis.

Angela blijft nog onder controle.